Öppettider från 27 juni:
Tis-Lör 12-15 & 18-22 (köket stänger 21)

livesommar på stjärnbryggeriet

Info om alla sommarens konserter & biljetter hittar ni på billetto.se

26/6 Miriam Aida
3/7 Louise Hoffsten
8/7 Johan Airijoki
9/7 Titta en pyramid + RÅÅ
10/7 Avantgardet
15/7 Augustifamiljen
18/7 Fullmånen från helvetet + Lotta Wenglén
22/7 Amanda Bergman
23/7 Efia & Drömbandet + Storskogen + DJ Remedy
25/7 Cumbiasound
30/7 EP´s Trailerpark - Neil Young hyllning

dagens lunch
vecka.26

Tisdag
Stekt fläsk, löksås, potatis, lingon

onsdag
Kycklingklubba, bbqsås, jalapeno, syrad rödlök

torsdag
Tunnskivad kotlett, tonnato, parmesan, kapris

fredag
Tonkatsu, soyamajo, potatis

vegetarisk
Melanzane

149kr
Hembakt bröd och kaffe & liden kaga på maten ingår

Eldkökets Sommarmeny (från 27 juni)

Välj mellan:
Lammbringa
Fläskkarré
Shishkebab

Serveras med:
Grillad potatissallad, Salsa verde och muhammara

260 kr

_______________________

Vegetariskt:
Grillade polkabetor, rökt fetaost, kalamataoliver, salsa verde

245 kr

________________________

Dessert:
Pavlova. Skånska jordgubbar, hemgjord maräng, slövispad grädde 140 kr

Eldkökets Smårätter (från 27 juni)

Grillade sardiner med aioli och citron 150 kr
Rosmarinrökta Oliver 75 kr
Sardeller med grillat bröd och citron 135 kr
Grillat ostron under örttäcke 80 kr

live inne på stjärnbryggeriet

Innescenen är tillbaka i höst.

vi fyller på kalendariet löpande. mer info om artisterna finns under musik & quiz i menyn.

Stjärnbryggeriet Taproom är en kvarterskrog mitt ute i ingenstans dit alla är välkomna. Hos oss kan du äta dagens lunch tis-fre, en lyxigare lördagslunch & en komplett matupplevelse fredag- och lördagkvällar.

Ofta förgyller vi kvällarna med livemusik, quiz, provningar och annat kul. Kolla under “Musik & Quiz” & “Dryckesprovningar” för att se vad som är på gång. Konserter inomhus börjar alltid 20:30 så ni hinner äta i lugn och ro.

Här hittar du inga vita dukar och snorkiga servitörer, däremot ett par vingliga klaffbord och trevlig personal som precis som våra gäster, är sig själva! Vi värnar om allas lika värde och att vara rädda om varandra och allt runt omkring oss!

Varmt välkomna!!